Média

Közös kampányba kezdenek a magyarországi lapkiadók

magazinok
magazinok
Átfogó kampányba kezd a sajtópiac és a sajtóhirdetések előnyeinek bemutatásáért a Magyar Lapkiadók Egyesülete (MLE) a Repropress Magyar Lapkiadók Reprográfiai Szövetségével közösen idén ősszel.
Többek között ilyen hirdetéseket fogunk majd látni az újságokban
Többek között ilyen hirdetéseket fogunk majd látni az újságokban

Az MLE kampányának célja tudatosítani, hogy a print piac él és virul, a printben megjelenő hirdetéseket vásárlóképes fogyasztók olvassák, és az alacsony reklámzaj közepette a hirdetőknek jelentős forgalmat és konverziót produkálnak, illetve nem utolsósorban az imázs építésében is nélkülözhetetlen szerepe van. A B2B (azaz business-to-business) printüzenetek széleskörű bemutatásával világszerte élnek a szakmai szervezetek: az MLE őszi kampánya épp egy időben indul a brit „Love Papers” kampánnyal.

A magyarországi kampányhoz számos kiadó csatlakozott, reklámfelületeiken összesen kilencféle kreatív anyag mutatja be, hogy a nyomtatott lapokat olvasók potenciális fogyasztók. A médiafogyasztási adatokra épülő kreatívokból kiderül, hogy a vásárlásért felelős családtagok nagyobb arányban olvasnak fizetős magazint, mint a lakossági átlag (forrás: TGI, 15 évesnél idősebb lakossághoz képest, 2015-ös adat), vagy a napilapolvasók között felülreprezentáltak a magas, azaz úgynevezett “A” és “B” Esomar-státuszú vásárlók.

Az MLE célja, hogy meghozza a hirdetők kedvét a nyomtatott sajtóban történő hirdetésekhez, print kampányokhoz, ezekhez pedig egyszerű és közérthető, de objektív szakmai érveket igyekszik adni. A kampány érdekessége, hogy túlmegy a szakmai lapokon, ugyanis megyei- és országos napilapokban, női- és gazdasági magazinokban, sportlapokban egyaránt megjelennek majd a hirdetéseik, hiszen a nagy hirdetőkön túl a mikro-, kis- és középvállalatokat is megszólítja.

A hazai kommunikáció koordinációjával a Magyar Lapkiadók Egyesülete Torma Tibort, a Mediaworks korábbi üzleti és értékesítés támogató marketingvezetőjét bízta meg. A projekt stratégiai tanácsadója a Mrs. White Media Consulting / Whitereport, a kreatívanyagokat a Brand Avenue készíti, a médiaügynökségi teendőket pedig az Adsol Media egyik vezetője, Mező Erzsébet végzi.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik