Média

Ügynökséget váltott a Budapesti Metropolitan Egyetem

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2016. 09. 27. 11:27

Lecserélte kommunikációs ügynökségét a Budapesti Metropolitan Egyetem, mert erősebb médiajelenlétet szeretne magának.
Korábban a témában:

Szeptembertől a Noguchi Porter Novelli támogatja a 2016-tól már egyetemként működő intézmény pr-aktivitásait. A METU meghívásos tenderen választotta ki új ügynökségét.

Az együttműködés célja a tavaly márkanév- és arculatváltáson átesett intézmény (korábbi nevén Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola – BKF) ismertségének növelése és szakértői pozicionálása. A Noguchi Porter Novelli tevékenysége a magánegyetem üzleti, kommunikációs és turizmus-vendéglátás szakjainak kommunikációjára, valamint a corporate kommunikációra terjed ki.

Célunk, hogy az intézmény a felsőoktatási szektorban elfoglalt szerepének megfelelő súllyal jelenjen meg a hazai médiában

– mondta el Jákó Eszter, a Metropolitan Egyetem marketing és kommunikációs vezérigazgató-helyettese.

Az oktatási intézmény egyébként korábban az Avantgarde pr-céggel dolgozott együtt.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)
vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Gödöllő, 2014. március 1.
A Szent István Egyetem központi épülete. A műemlék épület Kertész K. Róbert és Sváb Gyula tervei alapján 1923-1929 között neobarokk stílusban épült. Az egyetem előtt áll Árpád-házi Kálmán herceg szobra, Róna József szobrászművész 1931-ben felállított alkotása.
MTVA/Bizományosi: Faludi Imre 
***************************
Kedves Felhasználó!
Az Ön által most kiválasztott fénykép nem képezi az MTI fotókiadásának, valamint az MTVA fotóarchívumának szerves részét. A kép tartalmáért és a szövegért a fotó készítője vállalja a felelősséget.
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.