Média

Ügynökséget váltott a Budapesti Metropolitan Egyetem

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2016. 09. 27. 11:27

Lecserélte kommunikációs ügynökségét a Budapesti Metropolitan Egyetem, mert erősebb médiajelenlétet szeretne magának.
Korábban a témában:

Szeptembertől a Noguchi Porter Novelli támogatja a 2016-tól már egyetemként működő intézmény pr-aktivitásait. A METU meghívásos tenderen választotta ki új ügynökségét.

Az együttműködés célja a tavaly márkanév- és arculatváltáson átesett intézmény (korábbi nevén Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola – BKF) ismertségének növelése és szakértői pozicionálása. A Noguchi Porter Novelli tevékenysége a magánegyetem üzleti, kommunikációs és turizmus-vendéglátás szakjainak kommunikációjára, valamint a corporate kommunikációra terjed ki.

Célunk, hogy az intézmény a felsőoktatási szektorban elfoglalt szerepének megfelelő súllyal jelenjen meg a hazai médiában

– mondta el Jákó Eszter, a Metropolitan Egyetem marketing és kommunikációs vezérigazgató-helyettese.

Az oktatási intézmény egyébként korábban az Avantgarde pr-céggel dolgozott együtt.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.