A május közepén indult, 95,8 MHz-es frekvencián hallható budapesti vételkörzetű rádió stratégiai együttműködést kötött a TriMedia Kft. reklámértékesítő (sales house) céggel – jelentették be szerdán.
Andrási Beáta, a Rádió Rock-ot üzemeltető Favorit Masters Kft. ügyvezetője a rádiós piacon közel tíz éve működő partnerrel való közös munkától a Rádió Rock reklámbevételeinek dinamikus növekedését várja. Csikesz Erika, a TriMedia Kft. ügyvezető igazgatója (ő egyébként a Sláger FM vezérigazgatója is szeptembertől) azt emelte ki, hogy a dinamikusan változó és innovatív rádiós piac újra növeli jelentőségét a médiapiacon, egyre több csatorna hallható Budapesten, ami a hallgatók számának növekedését jelenti. Hozzátette: a Rádió Rock márka jól illeszkedik a TriMedia portfóliójába, a magas fizetőképes kereslettel rendelkező felnőttek egyik kedvenc adójaként pontosan pozicionált célcsoportot kínál a hirdető partnereknek.
A TriMedia Kft. portfóliójának alapvető pillére a Sláger FM, de emellett a Rádió1 és számos helyi rádió reklámidejét is értékesíti, így országos rádiós reklámkampányokat is optimalizál.
(Kiemelt kép: Nagy Feró, a Rádió Rock egyik műsorvezetője)