Média

Új eszközt próbált ki az HBO a Trónok harca kampányban

24.hu
24.hu

2016. 06. 06. 15:28

Magyarországon elsőként használta a Post For Rent platformot a Neo Interactive az HBO kampányában.
Korábban a témában:

Április közepétől három héten át futott a Trónok harca hatodik szériájához kapcsolódó digitális kampány, amelynek médiatervezési és -vásárlási feladatain a neo dolgozott. Az eszköztárban a látványos display megjelenések (videó, szponzoráció) mellett PPC és közösségimédia-kommunikáció is szerepelt, sőt az HBO zászlóshajójának számító fantasy-sorozat népszerűsítéséhez influencer marketing eszköztárat is bevetett a neo. Az interaktív ügynökség a Post For Rent platfromját használta, itthon elsők között.

Így zajlott a kampány
Így zajlott a kampány

A postforrent.com egy olyan nemzetközi online piactér, amely lokális véleményvezérek által előállított közösségimédia-megjelenések automatizált kezelését biztosítja a legjelentősebb közösségimédia-csatornákon. A kampány egyik részét képző Facebook app install ösztönzés keretében kilenc influencer poszt jelent meg az Instagramon, amelyek 255 ezres elérést és 13 ezres engagementet produkáltak.

A kutatásokból az látható, hogy a fiatal célcsoportokat a leghatékonyabban a kortárs véleményvezérek tudják megszólítani. A sokak által nagyon várt Trónok harca 6 hálás téma, így itt volt az alkalom egy új eszköz kipróbálására. Influencer marketinggel korábban is kísérleteztünk, ám az egyeztetés, a skálázhatóság, az automatizáció hiánya többnyire komoly energiabefektetést kíván minden fél részéről. Ezzel a megoldással rugalmasan, mindössze három nap alatt, költséghatékonyan értünk el több mint 250 ezer embert

– mondta Hegyi Kálmán, a neo médiaigazgatója.

A Post For Rentnél ehhez azt tették hozzá, hogy a sikeres branded content előállításához elengedhetetlen a pontos brief, amely tartalmazza az olyan kötelező elemeket mint a márka/kampány hashtag, az url, a tagline vagy a termékmegjelenítés, valamint arra vonatkozóan is instrukciókat ad, hogy mit szabad, és mit nem szabad mondani vagy tenni a márkával.

Ezek segítségével tudjuk megfelelően instruálni a tartalom előállítóját, hogy mire figyeljen, amikor a márkánkhoz nyúl. Azt is fontos figyelembe venni, hogy az influencerek sokszor jobban tudják, mi ragadja meg a célcsoport és a fogyasztók figyelmét, ezért képesnek kell lennünk szabad kezet kell adni számukra. Adjunk meg kulcsszavakat, amelyeket be tudnak építeni a saját kontextusukba, ezzel organikus hatású tartalmat tudnak készíteni.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)
vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

On 20.07.2017 more than 10000 people protested in front of the presidential palace in Warsaw against the ongoing process of changing the judicial system of the country. - NO WIRE SERVICE - Photo: Jan A. Nicolas/dpa
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.