Média

Új eszközt próbált ki az HBO a Trónok harca kampányban

Magyarországon elsőként használta a Post For Rent platformot a Neo Interactive az HBO kampányában.

Április közepétől három héten át futott a Trónok harca hatodik szériájához kapcsolódó digitális kampány, amelynek médiatervezési és -vásárlási feladatain a neo dolgozott. Az eszköztárban a látványos display megjelenések (videó, szponzoráció) mellett PPC és közösségimédia-kommunikáció is szerepelt, sőt az HBO zászlóshajójának számító fantasy-sorozat népszerűsítéséhez influencer marketing eszköztárat is bevetett a neo. Az interaktív ügynökség a Post For Rent platfromját használta, itthon elsők között.

Így zajlott a kampány
Így zajlott a kampány

A postforrent.com egy olyan nemzetközi online piactér, amely lokális véleményvezérek által előállított közösségimédia-megjelenések automatizált kezelését biztosítja a legjelentősebb közösségimédia-csatornákon. A kampány egyik részét képző Facebook app install ösztönzés keretében kilenc influencer poszt jelent meg az Instagramon, amelyek 255 ezres elérést és 13 ezres engagementet produkáltak.

A kutatásokból az látható, hogy a fiatal célcsoportokat a leghatékonyabban a kortárs véleményvezérek tudják megszólítani. A sokak által nagyon várt Trónok harca 6 hálás téma, így itt volt az alkalom egy új eszköz kipróbálására. Influencer marketinggel korábban is kísérleteztünk, ám az egyeztetés, a skálázhatóság, az automatizáció hiánya többnyire komoly energiabefektetést kíván minden fél részéről. Ezzel a megoldással rugalmasan, mindössze három nap alatt, költséghatékonyan értünk el több mint 250 ezer embert

– mondta Hegyi Kálmán, a neo médiaigazgatója.

A Post For Rentnél ehhez azt tették hozzá, hogy a sikeres branded content előállításához elengedhetetlen a pontos brief, amely tartalmazza az olyan kötelező elemeket mint a márka/kampány hashtag, az url, a tagline vagy a termékmegjelenítés, valamint arra vonatkozóan is instrukciókat ad, hogy mit szabad, és mit nem szabad mondani vagy tenni a márkával.

Ezek segítségével tudjuk megfelelően instruálni a tartalom előállítóját, hogy mire figyeljen, amikor a márkánkhoz nyúl. Azt is fontos figyelembe venni, hogy az influencerek sokszor jobban tudják, mi ragadja meg a célcsoport és a fogyasztók figyelmét, ezért képesnek kell lennünk szabad kezet kell adni számukra. Adjunk meg kulcsszavakat, amelyeket be tudnak építeni a saját kontextusukba, ezzel organikus hatású tartalmat tudnak készíteni.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik