Média

Kautzky Armand is segít a Bridgestone-nak toborozni

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2016. 02. 03. 10:23

Magyarország 3. legnagyobb abroncsgyára vállalati imázsépítést és toborzást támogató integrált média és pr kampányra adott megbízást.

A Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. a Premier Kommunikációs Irodának adta a kampánymegbízást. Az ügynökség által tervezett és megvalósított regionális reklámkampány különlegessége, hogy a kreatívokon a Bridgestone saját munkatársai tűnnek fel, a rádióban pedig a híres szinkronszínész, Kautzky Armand hangja népszerűsíti a vállalat által kínált munkalehetőségeket. A 2016 januárjában és februárjában zajló kampány médiatervezési és vásárlási, valamint pr feladatait teljes egészében a már említett kommunikációs Iroda, a grafikai tervezést pedig a Gramy végezte.

A Bridgestone óriásplakátja
A Bridgestone óriásplakátja

Az abroncsgyártó vállalat 2006-os megalapítása óta a cég munkavállalóinak száma több mint kétszeresére emelkedett és ma már közel 700-an dolgoznak a nemzetközi szinten is csúcstechnológiát képviselő tatabányai abroncsgyárban. Az üzem a jelenleg is zajló kapacitásbővítő beruházás 2017-es befejezésére megduplázza gyártóvolumenét, amelyhez további szakképzett kollégákat vár soraiba.

A dinamikus munkaerő bővülést támogató kampány eszköztárát és üzeneteit a Premier Kommunikációs Iroda úgy alakította ki, hogy azzal elsősorban Komárom-Esztergom megyei, munkatapasztalattal már rendelkező fiatal szakemberek, potenciális munkavállalók legyenek elérhetők. A regionális újsághirdetéseket, bannereket, outdoor médiát és rádióspotokat használó kampányt a kommunikációs iroda pr aktivitásokkal is támogatja, amelynek célja a vállalat hírnevének építése és a magasabb szakképesítéssel rendelkező potenciális munkavállalók megszólítása. A célzott munkaerő-toborzás a későbbiekben közösségi média felületeken is fut majd.

A Premier egyébként a Bridgestone mellett jelenleg a GE-Alstom, a Tetra Pak, a Danone, a Knauf Insulation, a Gazprom, a Krka, az Italos Karton Környezetvédelmi Egyesülés, a Vágóállat- és Hús Terméktanács és számos EU intézmény integrált kommunikációs és PR feladatait látja el.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

CANNES, FRANCE - MAY 21:  Nicole Kidman departs after the 'How To Talk To Girls At Parties' screening during the 70th annual Cannes Film Festival at on May 21, 2017 in Cannes, France.  Celebrities, fans and the movie world have descended on Cannes for this year's festival of the screen. For seventy years The Croisette Boulevard has always been the centre of athe place watch the rich and dandy and people from all walks of life to promenade.  (Photo by Christopher Furlong/Getty Images)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.