Light

Bruce Willis a legfrissebb Daihatsu reklámban

A kiejtéssel némi gond van, bár nem először reklámoz kocsit Japánban. Most azonban egy női autóhoz adta a nevét az akcióhős.

Ismert arcnál a sztár ügynökei erősen vigyáznak arra, hogy hirdetésszinten ne pazarolódjon el a csillag, vagyis ne kapjunk belőle akkora dózist, amely már unalmassá teszi megjelenését. Így a nagy neveknek igazi megváltás Japán.

A “felkelő nap házában” komoly pénzt fizetnek, a celebnek túlzottan nem kell odatennie magát és személyes varázsa sem kopik meg még akkor sem, ha többször is megfordul rövid időn belül a távol-keleti államban.

Ennek pusztán az a titka, hogy a szpotok nem angol nyelvűek és japánul általában egy szigetországnyi ember beszél, Amerikától sok ezer mérföldnyire.

Ezért Bruce Willis, az Armageddon és a Drágán add az életed szériájának kőkemény hőse is rendszeresen megtalálható itt. Legutóbb már egy női autóhoz, a Daihatsu Mirához is bátran adta a nevét – mondjuk ki nyugodtan, volt az a pénz, amiért megérte –, még úgy is, hogy annak márkáját rosszul ejti ki (bár ezt poénnak szánták az alkotók).

Ajánlott videó

Olvasói sztorik