Light

Banánember Japánból

Szórakoztató lehet egy déligyümölcs-mutáns? Távol-keleti humor egy igazán rövidke reklámba sűrítve.

Banánban a legnagyobbak közé tartoznak, már ami a déligyümölcs értékesítését, kereskedelmét illeti. A Chiquita, a Del Monte, a Fyffes és a Noboa mellett a Dole adja a gyümölcs importjának jelentős hányadát szerte a világban.

A felsorolt cégek konkrétan az üzlet nyolcvan százalékát tartják kézben. A hawaii alapítású Dole rendszerint szolidabb reklámjairól ismert, amelyek után nem igazán szoktunk tátott szájjal bámulni és megdöbbenni, hogy mi is történt tulajdonképpen.

Persze ahhoz, hogy ez utóbbi bekövetkezzék, nekik is Japánban, az abszurd hirdetések fellegvárában kellett rendelniük egy finoman szólva idétlen reklámot, de hát úgy néz ki, ott minél fárasztóbb egy szpot, annál jobban szórakozik a potenciális fogyasztói réteg.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik