AppleMark
Közélet

Személyiségi jogokra hivatkozva nem ír az MTI Orbán Ráhel bahreini útjáról

24.hu
24.hu

2016. 08. 31. 11:06

Az állami hírügynökség megtagadta az Együtt közleményének megjelentetését.
Korábban a témában:

Személyiségi jogokra hivatkozva tagadta meg az állami hírügynökség az Együtt közleményének megjelentetését Orbán Ráhel bahreini tárgyalása kapcsán. A párt azt szerette volna közzétenni az MTI-n keresztül is, hogy feljelentést tettek befolyással való üzérkedés gyanúja miatt.

Az Együtt azt írja: tudatosan nem nevezték nevén Orbán Ráhel férjét, Tiborcz Istvánt, hogy ne hivatkozhasson arra az MTI, hogy a miniszterelnök veje nem közszereplő. Ezek szerint Orbán Ráhelt sem tekintik annak, ez esetben viszont felmerül a kérdés, hogy az ő cáfoló közleményét milyen alapon jelentették meg.

Azt írják: az MTI immár bizonyosan úgy működik, mint a rendszerváltás előtt, az alaphírt a kormánypárt számára kínos ügyekben nem közlik, elhallgatják, csak a cáfolatot jelentetik meg.

2013-ban egyébként az MTI fotósorozatot tett közzé Orbán Ráhel és Tiborcz István esküvőjéről, ami legalábbis furcsa abban az esetben, ha az állami hírügynökség nem tekinti őket közszereplőnek.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Mercedes' British driver Lewis Hamilton (front) and Ferrari's German driver Sebastian Vettel steer their cars during the Formula One Azerbaijan Grand Prix at the Baku City Circuit in Baku on June 25, 2017. / AFP PHOTO / Alexander NEMENOV
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.