Üzleti tippek

Jó befektetés lehet a cégeknek a sport

24.hu
24.hu

2016. 06. 08. 10:07

Hamarosan indul a nyári sportszezon, ami nemcsak a sportolókat és szurkolókat, de a cégeket is lázba hozza - ezt pedig befektetési szempontból is érdemes lehet kihasználni - tanácsolja  a K&H Alapkezelő vezérigazgatója Zobor Zsuzsanna.
Korábban a témában:

Már csak két nap van hátra, hogy elkezdődjön a nyári sportszezon: június 10-én a labdarúgó Európa-bajnokság résztvevőinek, augusztus 5-étől az olimpikonoknak, szeptember 7-étől pedig a paralimpikonoknak szurkolhatunk. Ebben az időszakban nemcsak a sportolók és a szurkolók, de a legnagyobb cégek is beindulnak, hiszen a világeseményeknek köszönhetően fogyasztók millióihoz juttathatnak el.

Ennek persze ára van, hiszen csak Észak-Amerikában a 2015-ös becsült szponzorköltségek meghaladták a 21 milliárd dollárt, aminek megközelítőleg 70 százaléka sportszponzorációra ment. „Az olyan világcégek, mint az adidas, a Carlsberg, a Coca-Cola, a Hyundai vagy a McDonald’s, az ikonikus sportesemények szponzorálásával elért ismertséget arra használják fel, hogy tovább erősítsék piaci pozíciójukat. Ez pedig befektetési szempontból is izgalmas” – állítja Zobor Zsuzsanna.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Budapest, 2015. augusztus 27.
Dabóczi Kálmán, a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) vezérigazgatója az új Solaris-Skoda trolibuszok sajtóbemutatóján a BKV X. kerületi  Zách utcai trolibuszgarázsában 2015. augusztus 27-én. Napokon belül megkezdődik a 36 új trolibusz tesztüzeme Budapesten, amelyek „önjáróak”, akár négy kilométert is meg tudnak tenni behúzott áramszedővel. Az alacsonypadlós járművek közül a csuklós trolikon 104, a szóló járműveken 64 ember utazhat egyszerre.
MTI Fotó: Marjai János
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.