Üzleti tippek

Médiaguruk: szemtől-szemben

Tudja ki a médiapiac legbefolyásosabb személyisége a Marketing&Média szaklap másodszor elkészült rangsora szerint? Ha nemcsak olvasni szeretne róluk, de meg is nézné őket, most megteheti. Az első tíz helyezettről rövidfilm készült.

A lap az idei esztendőben ismét úgy értékelte, hogy a média mindenható ura Dirk Gerkens, az RTL Klub vezérigazgatója. A konkurens kereskedelmi csatorna vezére, Várdy Zoltán sem panaszkodhat, három helyet előrelépve idén az ötödik helyen végzett.

A lista ötös fogatába bekerült még Bayer József, az Axel Springer ügyvezetője, aki a második helyet szerezte meg, valamint egy médiaügynökségi vezető is, Simon Zsolt. A Mediaedge:cia ügyvezetőjét, valamint a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének elnökét a szaklap szerkesztőbizottsága, és a magazin szerkesztőségének tagjai az előkelő harmadik helyre sorolták. A sajtópiacot képviseli még Szabó György, a Sanoma Budapest Zrt. vezérigazgatója, aki a negyedik lett.

Érdekesség, hogy tavaly még egyedül Várdy Zoltán képviselte a TV2-t a Top 50-ben, a mostani összeállításba azonban két másik vezető is bekerült a csatornától: Gyöngyössy Bence program-, és Kovács Krisztián kereskedelmi igazgató. Rajtuk kívül további nyolc új szereplője van a Marketing & Média 2009-es toplistájának. Közülük Mihók Attila, a Ringier Kiadó Kft. ügyvezetője érte el a legjobb helyezést, miután a 27. lett. Bekerült a Top 50-be Földes Ádám, a Danubius Rádió újdonsült vezérigazgatója, és Heal Edina a Sláger Rádió első embere is. A szélesebb körben kevéssé ismert médiapiaci szereplők közül pedig Holger Martens, aki a magyarországi Axel Springer társügyvezetője.

A TOP 50 kiadvány megrendelésével valamint a lap előfizetésével kapcsolatban keresse Koncz Gábort.
Telefon: 437-1495
E-mail: gabor.koncz@sanomabp.hu

Ajánlott videó

Olvasói sztorik