Üzleti tippek

Boltjukra találhatnak a magyar termékek

„Magyar Termékek Boltja” néven bontott zászlót egy új bolthálózat, melyben termelői áron tudják majd piachoz juttatni a nagykereskedők számára szinte nem létező kisebb hazai gyártók portékájukat – írja a Népszabadság.

Bár a kisbolthálózathoz csatlakozott üzletekben a hazai áruk aránya mindössze 50-60 százalék körüli, a „Magyar Termékek Boltja” elnevezés leginkább arra utal, hogy az üzletekben nagyobb hangsúlyt fektetnek a hazai beszállítók termékeire – hangsúlyozta Ments András, a bolthálózatot szervező Premium Hungaricum Kereskedőház ügyvezető igazgatója.

Ments András szerint a Prémium Hungaricum Kereskedőház által közvetített termelői árukra kizárólag a felvásárlási ár 5-7 százalékát kitevő raktározási és szállítási díjat számolják fel, így a hálózathoz csatlakozott üzleteknek gyakorlatilag termelői áron tudnak magasabb hozzáadott értékű élelmiszert biztosítani. Ezeket a termékeket a nagykereskedelmi láncok a kisebb tételű szállítmányok és a nagy árrés szabta magas árak miatt nem listázzák be – olvashatjuk a Népszabadságban.

A Magyar Termékek Boltjához csatlakozó üzleteknek a közös cégér mellett a közös reklámkampányokat és akciós termékeket kell kitenniük, kötelezően megvásárolandó termékcsomagok viszont nincsenek. A boltosnak azonban „illik” kitenni a Premium Hungaricum többi termékét, de a saját belátásán múlik, hogy abból mennyit vesz át – tette hozzá Ments.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik