Üzleti tippek

Nőnapi akcióba kezd a Marie Claire

Az ország több pontján kínál különleges csomagot a Marie Claire március 2. és 8. között. A lap negyedéves előfizetése mellé egy mini cserepes rózsa jár, a bevételből a NANE szervezet munkáját segítik.

A jótékonysági akcióban a Marie Claire partnerei az AVON és az Oázis kertészetek. A Nők a Nőkért Együtt az Erőszak Ellen (NANE) Egyesület 1994 januárjában alakult azzal a céllal, hogy segélyvonalat indítson bántalmazott nők részére.

Az elsősorban nőket célzó magazin több formában is próbálja felhívni a figyelmet a társadalmi problémákra. Tart még a lap „Nyolc mindenkiért!” címmel indított országos TCR kampánya, amely minden hónapban egy-egy társadalmi szervezet képviselőjét mutatja be. Emellett a lap tavaly alapította meg előfizetői VIP-klubját. Az egyéves előfizetést igénylő olvasók automatikusan tagjaivá válnak a klubnak, az általuk befizetett díj minden hónapban más és más civilszervezethez kerül. Elsőként éppen a NANE Egyesülethez került az előfizetői támogatás, tavaly nyáron.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik