Üzleti tippek

1,3 millióan már frissítettek

A CitroMail több mint másfél milliós felhasználói táborának jelentős része elvégezte az elektronikus direktmarketinget szabályozó törvény változásai miatt szükséges adatfrissítést, illetve elfogadta az ebből fakadó felhasználói feltételek módosítását.

Mint ismert a 2008. évi XLVIII., a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló törvény, az “eDM törvény” nemrég hatályba lépett változásainak értelmében a levelező rendszert használók, illetve azok, akik online hírlevelet kapnak, a korábbiaknál több adatot, például lakcímüket is kötelesek megadni. A jelenlegi hírlevél-előfizetőktől visszamenőleg kell begyűjteni a hiányzó adatokat.

A CitroMail, már felkérte 1,58 milliós felhasználói állományát: frissítse adatait, és fogadja el az új adatvédelmi szabályzatot. Noha a direktmarketing-szakemberek aggályukat fejezték ki amiatt, sikerül-e a hírlevelekre feliratkozott felhasználók adatainak begyűjtése, 2009. január 27-én átlépte az 1,3 milliót azon CitroMail-felhasználók száma, akik már aktualizálták adataikat, illetve elfogadták a módosult felhasználói feltételeket.

Jelenleg 1 580 193 fiók található a CitroMail rendszerében, s a fiókok adatfrissítése tovább zajlik. A felhasználóknak március közepéig van idejük az adataikat ellenőrizni, illetve a felhasználói feltételeket jóváhagyni.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik