Üzleti tippek

Nobel-díjasoktól tanulhat a reklámszakma

Az „Együtt. Működik!” alapgondolat jegyében rendezi meg idei konferenciáját, a régió egyik legnagyobb stratégiai kommunikációs találkozóját a BrandFestival. A kétnapos előadássorozat Nobel-díjas előadók segítségével elemzi a versengő és együttműködő stratégiában rejlő lehetőséget, rávilágít az innovatív vállalkozói szellem hosszabb távú hatásaira.

A BrandFestival idei célja annak bemutatása, hogy mit jelent a verseny és az együttműködés kapcsolata a XXI. század vállalatának stratégiai gondolkodásában. A piacgazdaság sikerei kétséget kizáróan bebizonyították, hogy a versengés a hatékonyság fokozásának egyik legbiztosabb eszköze. Ugyanakkor bizonyos „lélektani pillanatokban” képesnek kell lennünk arra, hogy kiaknázzuk a rivalizálás mellett a kooperációban rejlő erőket is.

Az idei rendezvény elhozza azokat a vezéregyéniségeket, akik gondolatgazdag előadásokkal osztják meg a résztvevőkkel a márkaépítés, versengő és együttműködő stratégiaalkotás terén szerzett tapasztalataikat. Olyan egyéniségek gazdagítják majd az előadók népes táborát, akiket a klasszikus vállalkozói értékek mellett, a stratégiai szemlélet, kockázatvállalási hajlandóság, innovatív és perspektivikus gondolkodás jellemez.

Előadások világklasszisoktól

Így többek között Alexander Brody (magyar származású reklámszakember) vagy Csíkszentmihályi Mihály (a Flow-élmény tudományos megalapozója) előadásait is élvezhetik majd a résztvevők. A számos nemzetközi és hazai kiválóság mellett Robert J. Aumann és Edmund S. Phelps két világhírű Nobel-díjas tudós is ellátogat a BrandFestiválra.

A szakmai párbeszédet szorgalmazó országos szintű találkozó a szervezők reményei szerint alkalmat teremt a nemzetközi piacokon történő változások megismerésére. Lehetőséget nyújt a szakemberek számára a vélemény-cserére, a különböző szakmai nézetek, problémák ütköztetésére és a lehetséges megoldások felkutatására, új távlatokat nyitva ezzel üzleti elképzeléseiknek.

Az év leginnovatívabb stratégája

A rendezvényen az előadások mellett kerekasztal-beszélgetések, szakmai workshopok segítenek a legújabb elméletek és gyakorlatok megismerésében. A kétnapos BrandFestival értékét tovább emeli, hogy idén először kerül kiosztásra az év leginnovatívabb stratégai gondolatáért járó „Arany Dió” díj is, amellyel a stratégiai gondolkodás innovációja előtt szeretnénk tisztelegni.

A fesztiválra 2008. szeptember 18-19-én kerül sor. A részletes program megtalálható a www.brandfestival.hu oldalon.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik