Üzleti tippek

A Leo Burnett lett a Béres Csepp új ügynöksége

Három hónapos versenytárgyalási folyamat után új kommunikációs partnert választott a Béres Csepp márka gondozásához a Béres Gyógyszergyár Zrt.

Az első körben 7 ügynökséget, a második körben már csak három ügynökséget hallgattak meg, s ezután döntöttek a Leo Burnett mellett.

A pályázati felhívás kiírása előtt (2007-ben) a Garrison Group Kft. részletesen átvilágította a márkát, feltérképezte a Béres Csepp számára legfontosabb kommunikációs célcsoportokat, megalkotta az újragondolt márkaarchitektúrát, a Leo Burnett pedig arra hozott megoldást, hogy miként lehet egy pozicionálást inspiratív kommunikációba önteni.

A feladat egy teljes körű kommunikációs terv kidolgozása volt, illetve annak bemutatása, hogy miként látja az ügynökség a márkakommunikáció hosszú távú platformját.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik