Üzleti tippek

Ott voltunk – Effie 2006 – A Vodafone a leghatékonyabb

A Vodafone Select tarifacsomagjára kidolgozott kampánya kapta a leghatékonyabbnak járó platina díjat az idei Effie-n. A megmérettetésre rekordszámú nevezés érkezett.

Az egyik nagy telekommunikációs társaság, a Vodafone kampányai aratták a legnagyobb sikert az idei Effie-n. A leghatékonyabb reklámokat felvonultató versenyen a cég két arany és egy ezüst trófeát is megszerzett riválisai elől, a Seltect tarifa-kampány pedig elnyerte az Effie elsőszámú díját, a platinát is. A társaság reklámjait a Grey Worldwide Hungary és az OMD Hungary készítette.

A győztes, akárcsak a többi díjazott az elismeréseket a Művészetek Palotájában megrendezett ötödik Jubileumi Effie Díjátadó Gálaesten vehette át október 13-án. A rendezvényen részt vett az IAA, azaz a Reklám Világszövetség elnöke, vezérigazgatója és többen a Budapesten tartózkodó IAA nemzetközi delegációjából. Az estet az elnök, Joseph Ghossoub nyitotta meg.

A verseny történetében idén minden korábbinál több nevezés érkezett. A szervezők tájékoztatása szerint 77-an indultak el a megmérettetésen, amelyek közül az eddigieknél jóval több, összesen 46 kampány jutott fináléba. Az eseményen a korábbi hét kategória mellett további kettőt: film és pénzügyi szolgáltatások is kiírtak ezúttal, míg a zsűri létszáma idén 10 százalékkal bővült, a pályázatok értékelését 81 szaktekintély végezte. Arany Effie-t a Vodafone mellett másik öt kampány kapott, az ügynökségek közül pedig a Grey Worldwide Hungary és a McCann Erickson Budapest könyvelhette el a legtöbb elismerést.

A jubileumi év okán a szervezők az Effie öt évének legeredményesebben pályázó ügynökségeinek és megbízóinak munkáját is külön elismerésben részesítették. Elismerést kapott a McCann Erickson, a Grey, az OMD, a Vodafone, valamint a Nestlé Hungária, a Magyar Telekom, a GlaxoSmithKline és az Unilever Magyarország. A különdíjért járó üveg Effie-t azonban nem vehette át mindenki, ugyanis a péntek 13-án tartott gálaesten megjelent a „balszerencse” is és összetört néhány díjat. A szervezők azt ígérik, hogy újra legyártatják az üveg Effie-ket, és később eljuttatják az érintetteknek.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik