A 41 éves Schatz Péter (végzettsége szerint pszichopedagógus, műtárgybecsüs, reklám szakközgazdász) a Burger Kingnél és a Levi Strauss után csatlakozott a Danubius rádióhoz, ahol együtt dolgozott Fischer Andrással. Egykori főnöke vitte magával az MTV-hez, így sem szakértők, sem pedig a köztévé vezetői nem várnak nagy változást a televízió üzletmenetében. Fischer a továbbiakban a T-Online újonnan létrehozott tartalomfejlesztési vezetői székét foglalja el.
Az MTV tavaly szerény nyereséggel zárta az évet, Fischer pedig sok tekintetben dinamizálta a televíziót: megújította a honlapokat és a teletextet, de a nevéhez fűződik a tévémaci újraélesztése is. Piackutatásaik szerint ugyanis a kisgyerekes szülők az esti mese után rendszerint megnézték az azt követő híradót is, így a fiatal felnőttek körében megtöbbszörözte a közszolgálati híradó nézettségét. A gyerekek esetében – akiknek az MTV egy ideje nem kínált semmiféle programot – pedig „újra az MTV elé ültetett egy olyan generációt, akik enélkül azt sem tudnák, hogy van MTV” – mondta lapunknak még korábban Fischer.
„Nemcsak én vagyok nehéz helyzetben, hanem a Fidesz is” – így készülnek az új ellenzéki polgármesterek az októberi hatalomátvételre
Akad, aki tántoríthatatlan, más a kompromisszumot keresné, csak nem találja. Ellenzéki győzteseket kérdeztünk arról, hogyan készülnek a polgármesteri szék átvételére.