Üzleti tippek

A tévémacis ember a T-Online vezetésében

A vállalat 2006. október 5-étől új, tartalomszolgáltatásért felelős vezetői pozíciót hozott létre, amelynek betöltésére Fischer Andrást kérte fel.

Korábban már beszámoltunk olvasóinknak arról, hogy Fischer András elhagyja a köztelevízió üzleti vezetői posztját. Aztán arról is beszámoltunk, hogy valószínűleg a T-csoportnál folytatja, most pedig a T-Online közleményben igazolta vissza mindazt, amit a bennfentesek már korábban tudni véltek.

Pár héttel ezelőtt Rudi Zoltán, az MTV elnöke némi keserűséggel közölte lapunk tudósítójával is a Fischer távozásáról szóló hírt. Nem csoda, hogy korábbi munkahelyén megkönnyezik a távozó vezetőt, hiszen az ő működése alatt dinamizálódott a televízió, többek között számos kutatás elindítása, a Budapest Parádén való részvétel, illetve a tévémaci újraélesztése is a nevéhez fűződik.

A 42 éves szakember 1988-ban végzett a Külkereskedelmi Főiskola külkereskedelmi áruforgalmi karán. 1994-ben a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem/London Business School MBA kurzusát végezte el. Első munkahelye a Transelektro Külkereskedelmi Vállalat volt. Ezt követően különböző munkakörökben dolgozott többek között a Ferunion Külkereskedelmi Vállalatnál, a Magyar Hitel Bank Rt.-nél, a Népszabadság Rt.-nél, a Press Consult Média és Marketing Tanácsadó Kft.-nél, a Figyelő Rt.-nél. 1997–2004 között a Danubius Csoportnál kereskedelmi és marketingigazgató, vezérigazgató, majd elnök-vezérigazgató pozíciót töltött be. A T-Online Magyarország Zrt.-hez a Magyar Televíziónál eltöltött évek után került, ahol az üzleti és termékfejlesztési igazgatói munkakört látta el.

Fischer András tagja a Magyar Reklámszövetség elnökségének, valamint a Reklám Világszövetség (IAA) és az IAA Magyar Szekciójának.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik