Az együttműködés célja a Sixt Magyarország potenciális magyar és külföldi ügyfeleinek hatékonyabb internetes megszólítása – áll a Sakkom közleményében.
A hosszú távra szóló együttműködés keretében a kommunikációs ügynökség feladata, hogy a potenciális magyar és külföldi ügyfelek körében, a világháló segítségével még ismertebbé és vonzóbbá tegye a Sixt szolgáltatásait. Az üzleti célok megvalósításában nagy hangsúlyt kap a keresőmarketing és az online pr, valamint más, a Sixt egyéni és vállalati ügyfélkörének még hatékonyabb kiszolgálására bevetett internettechnológiák.
Miért kapcsolta le Izrael az al-Dzsazírát?
Izrael történetében ez volt az első eset, hogy a kormány bezárjon egy, az országban működő tévécsatornát. A döntéssel Netanjahu megmutathatja, hogy keménykezű vezető, az okok azonban messzebbre vezetnek. Szalai Máté írása.