Üzleti tippek

Erősíti kommunikációját a Sixt Magyarország

A nemzetközi Sixt autókölcsönző hálózat magyar tagja a Sakkom Interaktív marketingkommunikációs és pr-ügynökséget bízta meg a cég online kommunikációs feladatainak ellátásával.

Az együttműködés célja a Sixt Magyarország potenciális magyar és külföldi ügyfeleinek hatékonyabb internetes megszólítása – áll a Sakkom közleményében.

A hosszú távra szóló együttműködés keretében a kommunikációs ügynökség feladata, hogy a potenciális magyar és külföldi ügyfelek körében, a világháló segítségével még ismertebbé és vonzóbbá tegye a Sixt szolgáltatásait. Az üzleti célok megvalósításában nagy hangsúlyt kap a keresőmarketing és az online pr, valamint más, a Sixt egyéni és vállalati ügyfélkörének még hatékonyabb kiszolgálására bevetett internettechnológiák.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik