Üzleti tippek

Uniós narancskampány a hazai iskolákban

Idén ősszel 496 magyarországi általános iskolai osztályban indít narancskampányt az Európai Unió finanszírozásában egy full service reklámszolgáltatást nyújtó cég, a Victoria CyberCom Kft.

A szervezők kampányüzenete sok tízezer 9-12 éves gyerekhez jut majd el. 20-30 perces előadásokon ismerkedhetnek meg a narancs és a klementin szervezetre gyakorolt hatásaival, kiemelve a vitaminok és antioxidánsok fontosságát.

Mindez egy uniós projekt keretében immáron három éve hét országban sikeres. Magyarország uniós csatlakozásával lehetővé vált, hogy az újonnan belépett országok is részt vegyenek a kampányban. Az idén Magyarország mellett Csehország és Lengyelország is a kiválasztott országok közé kerültek.

A kampány idei, első évében a már említett iskolalátogatások állnak a központban. Emellett televíziós reklámok és különféle műsorok szponzorálása szerepel a programban. Mind a gyerekek, mind a felnőttek figyelmét felhívják arra, hogy milyen fontos szerepe van a rostoknak szervezetünk egészséges működéséhez. A napi narancs- és klementin fogyasztás ugyanis biztosítja a szervezet C-vitamin szükségletének nagy részét és hasonló arányú a rostok szervezetbe juttatása is. Kezdődjön minden nap egy pohár frissen facsart narancslével!

A kampánynak nem az a célja, hogy a magyar narancs- és klementinimport bővüljön, hanem a fogyasztási szokások, az egészségesebb étrendek kialakítása, megváltoztatása. A téli hónapokban, a meghűléses, influenzás időszakokban különösen fontos, hogy a szervezet rost- és vitaminigényét kielégítsük.

A programokban zsinórról való klementinevő verseny, hámozó verseny, rajz- és történetíró pályázatok szerepelnek a gyerekeknek. De, hogy a felnőttek se maradjanak ki a vetélkedésből, számukra televíziós telefonos játékokat szerveznek, a nyertesek pedig narancsszüretre utazhatnak Spanyolországba. Persze sok ajándék vár a többi résztvevőre is, déligyümölcs csomagok és iskolaszerek.

EGÉSZSÉGÜKRE!

Ajánlott videó

Olvasói sztorik