Üzleti tippek

Az első lenticular kampány Magyarországon

A magyar reklámpiacon újdonságnak számító technológiát vezetett be az Est Indoor. Az első lencsés technológiájú kampányban a telekommunikációs berendezéseket gyártó Nokia egy prémium mobiltelefont jelentet meg.

A Nokia 8800 mobiltelefon kampányát az MC Media médiaügynökség rendelte meg ügyfelének, a kreatívot a Grey Worldwide Hungary készítette.

A lenticular 2005 szeptemberétől új megoldásokat kínál a kreatív tervezéshez, amely eljárással a statikus felület dinamikussá válik, így csak a nézőponttól függ, hogy mit lát a közönség.

A hirdetést egy országos kampány keretében 22 városban 200 darab „HoReCa Classic” táblán: éttermek, bárok, klubok, kávézók férfi és női mellékhelységeiben lehet megtalálni.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik