A Nokia 8800 mobiltelefon kampányát az MC Media médiaügynökség rendelte meg ügyfelének, a kreatívot a Grey Worldwide Hungary készítette.
A lenticular 2005 szeptemberétől új megoldásokat kínál a kreatív tervezéshez, amely eljárással a statikus felület dinamikussá válik, így csak a nézőponttól függ, hogy mit lát a közönség.
A hirdetést egy országos kampány keretében 22 városban 200 darab „HoReCa Classic” táblán: éttermek, bárok, klubok, kávézók férfi és női mellékhelységeiben lehet megtalálni.
Nagy Balázs geográfus: Nem riogatni akarok, de a nem túl távoli jövőben még pusztítóbb árvizek érkeznek, és esetleg tömegeket kell evakuálni
Nagy Balázs földrajztudós azt állítja: a jövőbeni árhullámok méterekkel is magasabbak lehetnek a mostaninál, viszont egy egyszerű módszer segítségével a települések képben lehetnének arról, hol vannak a veszélyes helyen lévő utcák és ingatlanok.