Buceta a spanyol Publicitas-tól szerződött az MPG-hez, ahol előzőleg ügyvezető igazgatói munkakört töltötte be. Megbizatása közé tartozott a Time, Fortune, IHT, The New York Times, Axel Springer (Die Welt, Bild, Hoerzu), Frankfurter Allgemeine Zeitung, Süddeutsche Zeitung, NIKKEI, Le Monde, Prisma Presse, Telegraph Group, Associated Newspapers, De Telegraaf, Elsevier, Medialogue, és a Roularta kiadók hirdetési ügyeinek lebonyolítása.
Buceta, aki eredetileg jogi végzettséggel rendelkezik, kiadói karrierjét 15 évvel ezelőtt kezdte Madridban. Mielőtt 2000-ben a spanyol Publicitashoz csatlakozott volna, számos német kiadónál dolgozott vezetői beosztásban. Az Axel Springer-től – ahol az igazgatói tanács asszisztenseként dolgozott – 1995-ben a Jahreszeiten Verlagnál helyezkedett el, ahol felépítette annak nemzetközi hirdetési osztályát. Törzsgyökeres spanyolként kifogástalanul beszél angolul, németül, franciául és olaszul. Germán Luis Buceta az MPG médiavásárlási vezérigazgatójának Juan Bascones-nek beosztottja.
Miért rabolta el a Fradi világklasszis úszók sorát más kluboktól?
A magyarázatért elmerültünk az állami, azon belül az egyesületi sporttámogatási rendszerben.