Üzleti tippek

Bővül az EDS budapesti központja

S tervek szerint 700 fősre bővül a jövő év végére az EDS Magyarország Kft. jelenleg közel 300 embert foglalkozató budapesti ügyfélkapcsolati központja – tudta meg a Világgazdaság.

A bővítést a hazai és külföldi ügyfelek számának növekedése mellett az indokolja, hogy várhatóan az EDS jelenlegi megbízói számára végzett szolgáltatások egy része is átkerül Budapestre. A számottevő létszámnövekedés miatt az ügyfélkapcsolati központ valamennyi üzemeltetési folyamatát át kell alakítani – mondta Szabó Noémi a központ vezetője.

A munkatársának számának növekedésével fokozott szerepet kap az emberierőforrás-kezelés. A Magyarországon mintegy ezer embert foglalkoztató EDS budapesti létesítményénél egyelőre gondot okoz, hogy magas a munkatársak elvándorlási aránya. A központban felsőfokú végzettségű, legalább két idegen nyelvet felsőfokú szinten beszélő kollegák dolgoznak, akiknél természetes, hogy szeretnének minél hamarabb előrébb jutni. Emiatt ők könnyebben váltanak, ha egy másik vállalatnál lehetőséget kapnak erre.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik