call center (call center)
Gazdaság

A bankok könnyebben találnak vezérigazgatót, mint call centerest

24.hu
24.hu

2017. 09. 15. 11:30

Korábban a témában:

Több hazai bank is nehezen talál call centereseket – írta az Index.

A szerző egy bankártól azt hallotta pl., hogy

vezérigazgatót, fiókvezetőt könnyen tudnánk felvenni, de a call centeresekkel bajban vagyunk.

A bankoknak ugyanakkor nagyon fontos, hogy jó minőségű és gyors contact centereket működtessenek, hiszen nagyon sok pénz múlhat egy lassú kártya-letiltáson, vagy akár egy rosszul végrehajtott átutalási tranzakción.

A nyolc nagybankot kérdezték, náluk mennyire nehéz fenntartani a megfelelő telefonos szolgáltatást. Bár a hivatalos válaszokban mindenki igyekezett optimistának, vagy legalábbis visszafogottnak mutatkozni a szolgáltatási szint fenntartásával kapcsolatban, azért azt többen elmesélték, hogy a kevés munkaerővel nehéz megfelelően lefedni a feladatokat.

A cikk szerint a lakossági bankok átcsoportosításokkal, az éjszakai szolgáltatások szűkítésével, vagy éppen a call centerek vidékre helyezésével védekeznek.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Budapest, 2017. június 6.
Matolcsy György, a Magyar Nemzeti Bank elnöke azonnali kérdésre válaszol az Országgyűlés plenáris  ülésén 2017. június 6-án.
MTI Fotó: Kovács Tamás
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.