Média

Hangszépségversenyt szerveznek a marketingesek

24.hu
24.hu

2016. 10. 06. 14:25

Immáron ötödik alkalommal rendezik meg a Call Center Hangszépségversenyt.

Az ügyfélszolgálatokat gyakran az ügyintézés komplikáltságával és a várakozási idő hosszúságával kötik össze, miközben kevésbé értékelik azokat a call centeres kollégákat, akiket 24 órában bármilyen kérdéssel hívni lehet. Segítőkészségük és kedves hangjuk azonban több figyelmet és elismerést érdemelne. Ezért hívták életre a kezdeményezést, amely az ügyfélszolgálatos munkatársakat, a mindennapi hősöket ünnepli – azokat, akiket bármikor hívhatunk, legyen szó hibabejelentésről vagy számlacsomag-váltásról.

A Hangszépségversennyel egy hagyományt kívántunk elindítani, amikor 2012-ben első alkalommal meghirdettük. A kezdeményezést nem várt sikert aratott: már az első évben közel 130 jelentkezés érkezett, tavaly pedig már több mint kétszázan szerették volna elnyerni a legszebb hang díját

– áll a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség, a kreativ.hu online szakmai portál és a Petőfi Rádió együttműködésében, a Multicom támogatásával ötödik alkalommal megrendezendő Call Center Hangszépségverseny közleményében.

A megmérettetésre október 23-ig várják a telefonos ügyfélszolgálaton dolgozók jelentkezését, akik úgy érzik, jó eséllyel indulnak az idei legszebb női vagy férfi hang címért akár a közönségszavazáson, akár a szakmai zsűri előtt.

Az előző évektől eltérően idén egy szervezői előzsűri választja ki a döntős hangokat, a döntőbe jutott 10-10 legjobb férfi és női hang a szavazófelülettel a Kreatív weboldalára kerül ki november elején. Innentől a közönségszavazás dönti el, hogy ki lesz Magyarország legszebb női és férfi call centeres hangja. A döntőzsűri tagjai szintén a döntősök közül egy-egy szakmai különdíjra érdemes versenyzőt választanak ki. A szavazást és a döntőzsűrizést november 9-én zárják le, az egyes kategóriák győzteseit pedig november 16-án a Kreatív LolliPOP 2016 díjátadó gáláján hirdetik ki, és a szakmai elismerésen túl egy-egy két főre szóló wellness hétvégével jutalmazzák.

Az idei megmérettetésen a Petőfi Rádió műsorismertető szövegének egy részletét kell hanganyagként rögzíteni és beküldeni a nevezéshez.

A döntőzsűri tagjai

  • Sipos Dávid Günther, a Petőfi Rádió műsorvezetője
  • Szerényi Szabolcs, a Kreatív szerkesztője
  • Kovácsházy Dénes, a Multicom ügyvezető igazgatója, a DIMSZ Contact Center tagozatának elnöke
  • Viniczai András, a Café Communications innovációs igazgatója, a DIMSZ elnökségi tagja

A legfontosabb dátumok

  • Nevezési időszak vége: 2016. október 23.
  • Előzsűrizés vége: 2016. október 30.
  • Közönségszavazás és döntőzsűrizés vége: 2016. november 9.
  • Díjátadó: 2016. november 16.

 

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)
vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Kommentek

EDITORS NOTE: Graphic content / A silicone sex doll is displayed on March 5, 2018 in a room of a "brothel like" establishment in Paris where customers can pay for sexual intercourse with dolls, the first of its kind in France.
Members of the communist and Front de gauche group at Paris' city council called on March 16, the closure of the place run by the Xdolls company. The study of a legal procedure have been presented at Paris city council on March 20. / AFP PHOTO / JOEL SAGET
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.