Gazdaság

Telefonos csalóra figyelmeztet a NAV

24.hu
24.hu

hírfaragó. 2017. 07. 31. 18:27

A NAV telefonon soha nem értesíti az adózókat, és nem kéri el ügyfelei bankszámlaszámát vagy egyéb bizalmas adatait, hangsúlyozza a Nemzeti Adó- és Vámhivatal Heves Megyei Adó- és Vámigazgatósága annak kapcsán, hogy a hatóság egy telefonos csaló tevékenységéről értesült.

Az MTI-hez eljuttatott közleményében az adóhivatal rámutat: a hivatal kizárólag ügyfélkapun, postán, vagy folyószámla-kivonaton tájékoztatja az érintetteket például az esetleges túlfizetésekről.

Jelezték: a telefonos megtévesztésből eredő kellemetlenségekért az adó- és vámhatóság nem vállal felelősséget.

A NAV Heves Megyei Adó- és Vámigazgatóságának sajtóreferense, Paskujné Pifkó Mónika arról tájékoztatott, hogy egy adózótól származó értesülésük szerint egy telefonos csaló a NAV nevében az ügyfelek bankszámla-adatainak megszerzésével próbálkozott. Az ismeretlen telefonáló azt állította, hogy az ügyfélnek túlfizetése van az adóhivatalnál, de ezt csak nevének és bankszámla-számának megadását követően tudják átutalni.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Budapest, 2017. szeptember 6.
Patyi András rektor (középen b) és Trócsányi László igazságügyi miniszter (középen j) érkezik a Nemzeti Közszolgálati Egyetem tanévnyitó ünnepségére az egyetem új oktatási épületében 2017. szeptember 6-án.
MTI Fotó: Balogh Zoltán
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.