Gazdaság

Depardieu egyetlen reklámmal bebizonyítja, hogy soha nem lesz rendes nagyhatalom az oroszokból

Kerner Zsolt
Kerner Zsolt

¯\_(ツ)_/¯. 2016. 02. 01. 07:37

Mert ízlés nélkül sajnos az sem megy. Gerard Depardieu, a lecsúszott alkoholisták Alain Delonja új reklámban szerepel legújabb állampolgárságával. A szétszcsúszott francia színész majdnem annyira szereti Oroszországot, mint, hát, inni. Nyilván ezért is vállalta el egy orosz luxusóra reklámjának főszerepét.

A Custos reklámjának elején egy lövést látunk, majd Depardieu-t, ahogy egy halott őz mellett térdel, kezében puskával, másikban egy lőszerrel (össze vagyok zavarva, hogyan halhatott akkor meg az őz), és arról beszél, hogy az idő fontos, de bambié lejárt.

Közben a Bourne-trilógia óta mindenhonnan levakarhatatlan remegős kézikamera gyorsan ráközelít az órára. Nagy, szögletes, átlátszó, ún. skeleton-watch, csillogó tok, minden, ami mostanában Oroszországban és Ázsiában divatos. A Custos egyébként egy kis óragyár, nagyon drágán dolgoznak, de legalább házon belüli, saját szerkezetekkel.  Meg Gerard Depardieu-vel.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Budapest, 2015. október 26.
Peresztegi Imre, a ZÁÉV Építőipari Zrt. vezérigazgatója, Deutsch Tamás, az MTK Budapest elnöke, Görözdi György, MTK Kiemelt Beruházások Projekt Igazgatója és Paár Attila, a West Hungária Bau Kft. ügyvezető igazgatója (b-j) az új Hidegkuti Nándor Stadion építéséről tartott sajtótájékoztatón 2015. október 26-án. Bejelentették, hogy a ZÁÉV Építőipari Zrt. és a West Hungária Bau Kft. konzorciuma nyerte el a több mint hatmilliárd forintból épülő új stadion tervezésére és kivitelezésére kiírt pályázatot.
MTI Fotó: Illyés Tibor
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.