Élet-Stílus

Magyarországon is bővít a Subaru gyártója

A Subaru gépkocsikat gyártó japán Fuji Heavy Industries konszern azt tervezi, hogy bővíti értékesítési hálózatát Európában, köztük Magyarországon – írta keddi számában a Nihon Keizai Shimbun című lap.

A Fuji Heavy célja, hogy 2006-ra 1140 Subaru értékesítési központ legyen Európában, 20 százalékkal több a jelenleginél. A cégnek jelenleg 974 értékesítési helye van a kontinensen, többnyire Nyugat-Európában.

Oroszországban 28 értékesítési központ felállítását tervezik, ez 60 százalékos növekedés a jelenlegihez képest. Kelet-Európában – többek között Magyarországon, Ukrajnában, Szerbia-Montenegróban – egy új regionális kereskedelmi cég égisze alatt tervezik bővíteni az eladásokat.

A Fuji Heavy 600 000 gépkocsit értékesített tavaly világszerte, ebből 54 ezret Európában adtak el. A cég a 2006-os üzleti évben 60 ezerre tervezi növelni európai eladásait, s azt akarja elérni, hogy Európa legyen harmadik legnagyobb piaca a belföldi és az amerikai után.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik