Belföld

Lecsapott a szén-monoxid Újpesten – ketten kórházban

24.hu
24.hu

2017. 01. 10. 10:07

Rosszul lett két ember egy lakásban a IV. kerületben kedd délelőtt. A mentőket és a fővárosi tűzoltókat a Berzeviczy Gergely utcába riasztották.

A katasztrófavédelem emberei műszeres méréseket végeztek, amelyek kimutatták a gázkoncentrációt az ingatlanban. A mentők megvizsgálták a két lakót, akiket  enyhe szén-monoxid-mérgezés miatt vittek kórházba – tudtuk meg a katasztrófavédelemtől.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

The Tesla Semi, the company's electric big-rig truck is seen in this undated handout image released on November 16, 2017.  Tesla/Handout via REUTERS     ATTENTION EDITORS - THIS IMAGE WAS PROVIDED BY A THIRD PARTY.  NO RESALES. NO ARCHIVE.
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.