Belföld

Bulvároldal birtokába került az Origo-főszerkesztő által alapított portál

24.hu
24.hu

2016. 05. 04. 09:04

Megint előkerült az a szó, hogy „szinergia”.

Eladták a Faktor.hu nevű portált, amit György Bence alapított azután, hogy távozott a TV2 hír- és programigazgatói posztjáról. György azóta már az Origo főszerkesztője lett, és a Faktortól is vitt magával embereket új munkahelyére.

A Népszabadság azt írja: a Faktor.hu-t működtető Nouvelle Media Kft.-t a Ripost nevű bulvároldal két tulajdonosa, Ómolnár Miklós és Schatz Péter vásárolta meg. A Ripost nevű oldalról korábban a Heti Válasz azt írta: úgy tudják, hogy főszerkesztője, Ómolnár „Habonyéknak prezentált az indulás előtt”. A portál néhány hónapja a menekültsegítőkről is írt lejárató cikkeket, amelyeknek megjelenése után szinte azonnal kiállt sajtótájékoztatót tartani a Fidesz frakciószóvivője.

A Faktor.hu-nál tizenöten maradtak, Schatz Péter azt mondta: „önálló mini hírgyárat” szeretnének velük fenntartani. Úgy látja, így is tartható a Faktor.hu korábbi, napi százezres látogatottsága, de „lát lehetőséget a szinergiára a Faktor és a Ripost között is”.

Korábban a 444 arról írt, hogy a Faktor látogatottsága napi 85 ezer körüli, de ennek a döntő része hírgyűjtő oldalakról származik, amelyeknek fizettek a megjelenésért, vagyis vásárolt forgalom.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

CHULA VISTA, CA - SEPTEMBER 16:  Vocalist Chester Bennington performs on stage with Linkin Park at Sleep Train Amphitheatre on September 16, 2014 in Chula Vista, California.  (Photo by Daniel Knighton/FilmMagic)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.