A Magyar Terjesztés-ellenőrző Szövetség (Matesz) megújulása öt részterületet érint: arculat, online kommunikáció, adatközlés, auditálási szabályok, beltéri reklámhordozók auditálása – közölte Burlacu Liviu, a Matesz főtitkára.
Az arculati frissítés a szervezet megjelenésének minden formájára hatással lesz, az általános elemek mellett többek között az impresszumokban használt jelölések és a terjesztési bizonyítványok is az új emblémával jelennek meg.
Lezárult az új Matesz-honlap belső tesztelése is. A legnagyobb változásokat az előző honlaphoz képest a nyitottabb hozzáférés – regisztráció nélkül is hozzáférhető lesz a legtöbb oldal – és a kereshető auditadat-archívum jelenti. Matesz-tagoknak exkluzív szolgáltatásokat tartanak fenn, így például csak számukra hozzáférhetőek az auditadatok teljes mélységükben, a többi felhasználó csak a fő kategóriákra vonatkozó sarokszámokat láthatja. A Matesz minden szabályzata és nyomtatványa letölthető lesz a honlapról, illetve tagok számára megtekinthető és e-mailben elküldhető bármely terjesztési bizonyítvány is.
Az online adatszolgáltatás korszerűsítésén túl az auditeredményeket – az éves adatokat és a negyedéves gyorsjelentéseket – nyomtatott formában is közlik. A kiadványok nem pusztán adatsorokat és táblázatokat tartalmaznak, érdekes ábrákkal és összehasonlításokkal szeretnék látványossá tenni a lapterjesztési piacon tapasztalható tendenciákat.
Az auditálási szabályokat érintő változtatások közül a legfontosabb az értékesített példányszámok belüli új, „aktívan vásárolt” kategória bevezetése és az, hogy a visszamenőleges értékesítés figyelembe vehetősége megszűnik.
A novemberi közgyűlés fogadta el a beltéri reklámhordozók auditálásának 2006 januárjától hatályos szabályzatát, ezzel lehetővé vált a print-audit mellett új, indoor-audit szolgáltatásunk bevezetése.
A Fidesz országgyűlési képviselőjére vallott a fideszes polgármester, a rendőrség mégis lezárta a nyomozást
Nyírkarász vezetője a rendőrségen mondta el, hogy Kovács Sándor behívatta, és közölte, a barátja cégének kell megépítenie a település piacát, ellenkező esetben nem kapják meg az arra elnyert uniós pénzt.