Tech

Egy nap alatt 6 millió embert vonzott be az ingyenes Call of Duty

Szinte a semmiből érkezett meg március 10-én a Call of Duty ingyenes verziója, a Warzone, amit mindössze 24 óra alatt 6 millió játékos próbált ki – jelentette be a játéksorozat hivatalos Twitter csatornája. Ez a szám egészen kiemelkedő, főleg ha onnan nézzük, hogy a tavaly megjelent, szintén váratlanul bemutatott Apex Legends ugyanennyi idő alatt csak 2,4 millió felhasználót tudott felmutatni és annak idején a Fortnite-nak is két hét kellett a tízmilliós szám eléréshez. A Warzone-nak persze hatalmas előnye, hogy egy évek óta elképesztően sikeres franchise része.

A PC-re, PS4-re és Xbox One-ra egyaránt ingyenesen elérhető program battle royale műfajú, ami nem ismeretlen terep a Call of Duty-sorozat számára, hiszen már a 2018-as Black Ops 4 rendelkezett ilyen játékmóddal. A Warzone-ban három fős csapatokban lehet majd játszani, méghozzá a Battle Royale és Plunder játékmódokban. Az előbbi klasszikus battle royale, azaz 150 játékos ugrik egymásnak, és az a csapat győz, akik utolsónak maradnak életben a térképen. A Plunder ezzel szemben taktikusabb megközelítést kíván: az az osztag győz, aki a legtöbb pénzt gyűjti – fosztogatással, az ellenfelek levadászásával és a pénzük megszerzésével, illetve különféle feladatok teljesítésével.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik