Az instasztorik világában sokan talán már el is felejtették, hogy a 24 óta eltűnő posztokat nem a Facebook találta ki, hanem a Snapchat, sőt a közösségi szolgáltatás fő vonzerejét mindig is ez a formátum jelentette, ettől vált különlegessé és mássá, mint a többi. Épp ezért meglepő az a lépés, amit a Reuters belsős forrásai szerint tervezhet a cég – a fejlesztők megadnák annak lehetőségét, hogy bizonyos, a kiadók számára elérhető „Our Stories” szekcióba küldött nyilvános posztok
Emellett azt is fontolgatják, hogy a nyilvános posztok készítőinek felhasználóneve is megjelenhet majd a bejegyzés mellett, amennyiben ő azt engedélyezi.
Ugyan egykor sokan elképzelhetetlennek találhatták volna, hogy a Snapchaten létezzenek tartós posztok, valójában több hozománya is van. Egyrészt újabb bevételi forrást jelent, mert a tartalom több ideig látható, a másik pedig, hogy a tartós snapeket (akár videókat) így be lehet ágyazni például cikkekbe is, így a szolgáltatáson kívül is láthatóbbá válnak.