A Facebook Marketplace, a legnagyobb közösségi oldal apróhirdetéses szolgáltatása már hónapokkal ezelőtt elindult, és ahogy az ilyen lehetőségeknél lenni szokott, megjelentek az olyan eladók is, akik nem tisztességesen játszanak, és átverik a jóhiszemű vevőket. Megoldást erre nem könnyű találni, de a Facebook azért igyekszik kiszűrni a csalókat, ezt a célt szolgálja a legújabb fejlesztésük is, ami
Mark Zuckerberg csapata a vállalat hivatalos blogján jelentette be, hogy mostantól a felhasználóknak lehetősége nyílik arra, hogy visszajelzéseket készítsenek az oldalon futó hirdetésekkel kapcsolatban: a vásárlásokat követően ezentúl bárki számára jelezhetővé válik, hogy mennyire volt elégedett a Facebookon keresztül megszerzett termékekkel, illetve az eladókkal.
A visszajelzést nem bonyolították túl a közösségi oldalnál, hiszen hangulatjelek segítségével értékelhetünk: van szomorú, nem túl elégedett és mosolygós ikon, az általunk kiosztott minősítésről pedig a hirdetés feladója is értesül – pont úgy, ahogy a különböző üzletek és szolgáltatások esetében is.
Ha egy adott felhasználó hirdetéseire rendszeresen negatív visszajelzések érkeznek, akkor a Facebook első körben korlátozza a feladható apróhirdetések mennyiségét, ha pedig az értékelések ennek hatására sem javulnak, akkor az illetőnek egész egyszerűen elérhetetlenné válik a hirdetés lehetősége.