Bár a húsvétot hagyományosan piros tojással, finom ételekkel ünnepeljük, az esemény megelőző hetekben a játékok eladásai is mintegy harmadával emelkednek. Ilyenkor a LEGO termékei legnépszerűbbek, amikből csaknem másfélszer annyi fogy, mint a második helyen álló társasjátékokból – a harmadik helyen egyébként a különböző kreatív játékok állnak, legalábbis az eladott darabszám alapján.
A tavaszi időszakban az eladásokat még az időjárás is befolyásolja, még annak ellenére is, hogy az internetes vásárláshoz ki sem kell mozdulni otthonról. Azokon a napokon, amikor kellemesebb az idő, 50 százalékkal több kerti-, és barkácstermék fogy az Extreme Digitalnál, továbbá a kempingtermékek forgalma is látványosan megugrik.
A magyar internetezők már több éve rendelnek kerti eszközöket és barkácsfelszerelést nagyobb számban: legjobban a fűnyíró fogy, ezekből az eladások 86%-a elektromos, 12%-a benzines, 2%-a akkumulátoros, 1%-a pedig robotfűnyírót takar. Ezen kívül jelentős számban rendelik online a szegélynyírót, a fűszellőztetőt, a sövényvágót és a fűrészt, míg a nem elektromos kerti szerszámok közül az ásó, az ágvágó, a fejsze, a metszőolló és a gyomkiszedő a legnépszerűbb online termékek.
Ugyan ez a termék egész évben népszerű, de tavasszal mindig egy kicsit tovább emelkednek a különböző akkumulátoros fúró-csavarozógépek eladásai, amit jellemzően a multifunkciós szerszámgépek, mérőműszerek és csiszológépek követnek az eladott darabszám alapján készülő népszerűségi listán.