Páran még biztos emlékeznek a Snapchat által megalkotott Spectaclesre, ami a nyáron még tökéletes fesztiválszemüvegnek tűnt, aztán hatalmas bukás lett belőle, nagyjából 40 milliós dolláros veszteséget okozva a gyártójának. A mindössze 30 másodpercet rögzítő, kör alakú videókkal operáló, és csak a Snapchattel kompatibilis kütyü nem véletlenül tűnt el a süllyesztőben, viszont ez nem azt jelenti,
Így volt ezzel az elektromos gördeszkáiról ismert Acton is, akik most előrukkoltak az ACE Eyewear névre keresztelt termékükkel, ami egy elég méretes napszemüveg (de legalább nem olyan idétlen, mint a Spectacles), méghozzá beépített kamerával, ami 8 megapixeles fotók, illetve HD videók rögzítésére képes.
A kamera 120 fokos szögben rögzít, a felvétel a keret bal felső sarkában lévő gomb lenyomásával indítható el, az elkészített képeket pedig a szemüveg mellé járó applikáció segítségével azonnal posztolhatjuk a Facebookra, az Instagramra vagy akár a YouTube-ra, és természetesen adott a lehetőség, hogy élőben közvetítsük a látottakat a közösségi médiába.
A beépített akkumulátor másfél órányi felvételt biztosít, standy módban viszont akár három és fél napig is bírja egyetlen töltéssel. A napszemüveg emellett por- és vízálló, ráadásul rendelkezik 4 GB beépített memóriával, ahová a maximum negyven perces videókat tudjuk lementeni. Az ACE jelenleg az eredeti 199 dolláros ár feléért rendelhető elő, és a gyártó ígérete szerint áprilisban postázzák az első példányokat.