Tech

Így hirdetik az új Windowst

Már csak tízet kell aludni. Ennek örömére a Microsoft megjelentette új operációs rendszerének első televíziós reklámját, ami úgy kezdődik, hogy tíz, kilenc, nyolc, nyolc, nyolc...

Bár úgy tűnhet, időtlen ideje várunk rá – a magunk részéről először tavaly januárban írtunk a fejlesztéséről -, de az XP és a Vista közt eltelt majdnem hat évhez képest a 7-es és a 8-as közötti bő három nem is olyan sok. A Microsoft hivatalosan 2011 júniusában mutatta be az új operációs rendszert, majd szeptemberben nyilvánosságra hozta az első bétát, amit félmillióan egyből ki is próbáltak.

Aki figyelemmel követte a szoftver fejlesztését, az tudja, hogy ez lesz a Windows kezelőfelületén elkövetett eddigi legnagyobb átalakítás – ékes példája ennek, hogy megszűnik a Start-gomb. Tudhatja azt is, hogy az új operációs rendszer szebben indul és szebben is hal meg, ha valami miatt beütne a “kékhalál”. A kérdés már csak az, hogy a felhasználók, vagyis ti várjátok-e ezt a változást?


Október 26.

A reklám alapvetően a nyolcas szám és a Windows 8 újdonságait mutogatja – feltűnik benne például az új, nyomkodható jelszó lehetősége -, s bár szerintünk az Eagles of Death Metal zenéjére összerakott spot sokkal gyengébb, mint amilyen például a Microsoft táblagépének reklámja volt, minket valamiért mégis izgalommal tölt el a várakozás.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik