A Crysis-széria első epizódja grafikai szempontból forradalminak számított, a megjelenésekor nem volt olyan erős számítógép a piacon, amivel maximális felbontáson és részletességen futtatni lehetett volna. A Warhead alcímű – hazánkban fejlesztett – kiegészítő nagy sikerét követően, tavaly tavasszal megérkezett a folytatás – ennek sikerét a “kalózkodási statisztikák” is bizonyították.
Az első részben, illetve a kiegészítőkben a trópusi dzsungel, a másodikban az idegen lényekkel telezsúfolt New York adta a hátteret a lövöldözéshez. A 2013 tavaszán érkező Crysis 3-ban a két korábbi helyszínt ötvözik a készítők, a játékosoknak a növényekkel dúsan borított, romhalmazzá vált New York utcáit kell bejárniuk, de természetesen a fő hangsúly ezúttal is a speciális képességeket – például emberfeletti erőt, láthatatlanságot – biztosító nanoöltözék használatán lesz.
A Crysis 2 kissé kötöttebb, szűkebb helyszínei után újra szabadabban mozoghatnak majd a gamerek, és valószínűleg a lopakodásnak, illetve a jól megválasztott taktikának is nagyobb szerepe lesz, erre lehet következtetni például a hangtalan gyilkolászásra is alkalmas, speciális íj bevezetéséből.
A képek alapján a grafikára most sem lesz panasz, bár nagyon valószínű, hogy Xbox 360 és PlayStation 3 konzolokon ilyen részletességre, és felbontásra nem érdemes számítani.