Mert ugye, hogy milyen zavaró az, amikor a Facebook jobboldali sávjában nem eléggé személyreszabott a reklám? Igen, mi is rendszeresen kiakadunk.
Ezt a húsbavágó problémát orvosolná a 600 milliós felhasználói bázissal rendelekző közösségi oldal, értelemszerűen minden felhasználó örömére. Méghozzá úgy, hogy a bejegyzéseinkben kutatva kulcsszavakra dobálna ki reklámokat. Magyarul egy olyan bejegyzésre, hogy “csak én vagyok éhes? jól jönne egy pizza” online ételrendelésről és/vagy pizzáról kapnánk reklámokat.
Az Ad Age úgy tudja, hogy a pontosabb reklámozás érdekében indított program már a tesztfázisában van, olyannyira, hogy a felhasználók 1%-a (röpka 6 millióan) már elvileg az új rendszerben kapják a reklámokat. Vagyis ha valakinek az tűnne fel, hogy a Facebook feltűnően hasonló tartalmat szolgáltat a reklámok szintjén, mint amiről ő maga írt, ne lepődjön meg.
AJÁNLOTT LINKEK:
További részletek – angolul (Gizmodo)