Ráadásul pont azelőtt, hogy ezen részleg termékei divatossá váltak volna. Úgyhogy egy 2009. végi gyors visszavásárlás és a táblagépekkel való ismerkedés után az új részleg, amely táblagépeket, okostelefonokat és más, internetkapcsolattal rendelkező szórakoztatóelektronikai berendezéseket fog fejleszteni elkezdi működését Pekingből.
A táblagépek sikere az Apple egy évvel ezelőtt bemutatott iPadjével kezdődött. A tavaly eladott 8 millió darab után a Goldman Sachs amerikai befektetési bank 2011-re mintegy 37,2 millió iPad értékesítésére számít, miközben a Gartner előrejelzései szerint a teljes táblagéppiac idén összesen 55 millió darabos eladásra számíthat.
A Lenovo, mint sok más gyártó, bízik abban, hogy még számtalan táblapécének van helye a piacon. Azonban természetesen annak nincs értelme, hogy mindenki ugyanazt csinálja: a Lenovo azzal differenciálná magát a versenytársaktól, hogy a felhőben való megosztás, vagyis a folytonos internetkapcsolat hangsúlyosság válna.
AJÁNLOTT LINKEK:
A Lenovo specialistákat különít el – angolul (Engadget)