Tech

Jön a Facebook-utalvány

Szeptember 5-től az amerikai Target áruházak kezdik el forgalmazni a közösségi oldal virtuális valutájára (Facebook Credit) váltható ajándékutalványokat.

Az Egyesült Államok-szerte 1750 üzlettel rendelkező Target persze nem az utolsó üzletlánc, amelynek polcain a közeljövőben megjelennek a 15, 25 és 50 dollárért kapható utalványok, de a Facebook a kézzelfogható világban egyelőre csak az amerikai felhasználók számára lesz elérhető.

A Facebook Creditek a digitális születésnapi ajándékok mellett az oldalon ingyenesen játszható játékok prémiumszolgáltatásait is elérhetővé teszik. Mivel minden második felhasználó hódol valamely Facebookon belüli játéknak, így a reménybeli bevételi forrás kiaknázása logikus lépés. Az ajándékutalványok különösen azok számára lehetnek érdekesek, akik pénzügyeik kapcsán nem bíznak az online megoldásokban, és adott esetben csak ezért nem vettek még Facebook-krediteket.

Az 500 milliós táborral bíró Facebook sokat vár az új szolgáltatástól – reményeik szerint a jövő évi bevételeik akár harmada is származhat az utalványértékesítésből.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik