A No roxa áj című sláger Jolly és Kis Grófo előadásában ért igazán a csúcsra, a dal eredetijét azonban Dirnberger Tímea Kamy jegyzi, aki 2007-ben le is védette az Artisjus-nál Cigánylány néven. Az énekesnő ugyan engedélyt adott Tarcsi Zoltán Jollynak a zenei alap felhasználására, de a mulatós sajátjaként jelölte meg.
Jolly tagadta a lopást, a bírósági tárgyaláson sem jelent meg és azt mondta a két dal annyira hasonlít egymásra, mint egy alma a körtéhez. A bírósági szakértők azonban nem osztják a véleményét. Megállapították, hogy a két mű dallama, felépítése, zenei tempója, hangszerelése és hangneme is azonos. Csak a dallam mellékszólamában vannak apró különbségek. Az eljáró tanács szerint a No roxa áj még átdolgozásnak sem nevezhető, mert szinte teljesen azonos az énekesnő dalával.
“Boldog vagyok, hamarosan véget ér ez az ügy, és végre hivatalosan is megállapítják, hogy Jolly ellopta a dalomat. Arra adtam engedélyt neki, hogy szöveget írjon a dallamra, de arra nem, hogy magát nevezze meg dalszerzőnek, és zsebre vágja a jogdíjakat” – mondta el a Borsnak Kamy.
A bukott helyzetet Jolly nem viseli túl jól, bocsánatkérés helyett inkább odaszúrt egyet kolléganőjének. “A No roxa ájjal egy forint jogdíjat sem kerestem szinte, amit igen, az egy zárolt számlán pihen az ügy lezárásáig. Engedélyt kértem és kaptam Kamytól, hogy szöveget írjak rá, ezzel került fel a YouTube-ra, ezt is feltüntettem alatta. Hajlandó vagyok a megegyezésre, de a dalszövegeimért járó jogdíjakra igényt tartok. Kamynak kívánom, hogy egyszer saját szövegével is az enyémhez hasonló sikert érjen el” – mondta Jolly.