Britney Spearsről töltött fel Facebook-oldalára képeket Schobert Norbi. A poszt apropója egyrészt az egyik szájt írása volt, amely szerint az énekesnő negyvenes büfésnőnek néz ki, másrészt – és leginkább – cége szénhidrátszegény termékeinek népszerűsítése.
(Fotó: Facebook)
Tény, Schobert hivatalos oldala jelenleg is a legnépszerűbb magyar Facebook-profilok közé tartozik, de nem lehet nem észrevenni, hogy lájkolói között egyre többen kifejezetten soknak tartják Norbi internetes jelenlétét. A fitneszguru azt állítja, nem zavarja a posztja alatti rengeteg kritika, úgy véli, a lényeg, hogy beszéljenek az egészséges táplálkozás fontosságáról a termékeiről.
Nos, lehet, hogy néha a kevesebb több lenne, ugyanis nagyon úgy tűnik, Norbiék folyamatos önmarketingje egyre nagyobb ellenállást szül, legalábbis a hozzászólások alapján.
(Fotó: Facebook)