A Magyar Turizmus Zrt. észak-európai külképviselete 2003 óta folyamatosan együttműködik a norvég légitársasággal, májustól pedig egy újabb kezdeményezés úttörője lett Budapest. Skandináv sztárok „vallanak” a magyar fővárosról.
Az augusztus-szeptemberi számban először Sandra Dahlberg svéd popsztár szubjektív élménybeszámolója olvasható, melyben a hangsúlyt a Budapest által nyújtott fiatalos, izgalmas élmények kapják, a trendi butikhoteltől a magyaros, korszerű és élményszerű gasztronómián át a magyar designer-ek boltjaiig. Ezen kívül egy termálfürdő és a Vásárcsarnok, egy romkocsma, valamint régiségboltok és egy bolhapiac is szerepel a kétoldalas írásban.
A Norwegian fedélzeti magazinjában két hónap alatt 85 útvonalon 27 ország 2,5-3 millió utasa olvashatja Sandra “vallomását” Budapestről.
A Norwegian és az MT Zrt. mellett harmadik együttműködő partner a glife.se online magazin volt, amely 18 oldalon, teljes terjedelemben publikálta Sandra Dahlberg naplóját. A népszerű médiumban már május végén megjelent a cikk, amelyet eddig mintegy félmillióan – főleg a 18-35 éves korosztályhoz tartozók – olvastak Svédországban.
Ajánlott linkek: