A Procter & Gamble, a Nemzetközi Olimpiai Bizottság globális partnere közleményben jelentette be, hogy az ötszörös világbajnok, világcsúcstartó úszó olimpikon, Hosszú Katinka és édesanyja, Barbara lesz az immáron hagyományos, „Köszi, Anyu!” kampány magyar nagykövete a 2016-os riói olimpián.
A “Köszi, Anyu!” kampánnyal a Procter & Gamble – a korábbi hagyományaihoz híven – ez alkalommal is az anyák elkötelezett támogatójaként jelenik meg az ötkarikás játékok partnerei között. A kampány először 2012-ben, a londoni olimpia előtt indult el világszerte, azzal a céllal, hogy felhívja a figyelmet az anyák áldozatos munkájára.
„A Procter & Gamble márkái azért jöttek létre, hogy az édesanyák mindennapjait megkönnyítsék a legkiválóbb termékek biztosításával” – mondta Marek Kapuściński, a Procter & Gamble közép-európai régiójának alelnöke.
„Az ilyen kiemelkedő eseményeken, mint az olimpiai játékok, minden figyelem a versenyzőkre összpontosul, erőfeszítéseiket rajongók milliói figyelik világszerte. De mi tudjuk, hogy minden sikeres sportoló, minden gyermek mögött áll egy erős anya, aki önzetlenül támogatja. Ez az, amiért az anyukák szerepét hangsúlyozzuk a kampányban; termékeink segítségével szeretnénk kifejezni csodálatunkat és hálánkat minden anya iránt a világon” – tette hozzá Kapuściński.
(Címlapkép: Protect & Gamble)