Sport

„Ez az, amivel bekenem a hasam és sixpack lesz tőle?” – itt a nagy BioTechUSA-teszt: kiderül, kollégáink mennyire vannak képben a különböző étrend-kiegészítőkkel

24.hu
24.hu
Oczella Eszter, a BioTechUSA márkanagykövete megjelent a 24.hu szerkesztőségében egy nagy dobozzal és letette elénk. A csomagban 12 darab termék volt. Dani, Dóri, Antal, Péter és Miki próbálta megfejteni, melyik étrend-kiegészítőről mit kell tudni.

Esszenciális aminosav-italpor, kreatin, ashwagandha, prémium tejsavófehérje-izolátum, nootropikus kapszula – csak néhány dolog azok közül, amelyek a dobozban várták kollégáinkat. Németh Sándor, a BioTechUSA termékspecialistája rendet tett a fejekben, mert hát, lássuk be, volt mit tisztába tenni:

A Back to the gym kampányról

A BioTechUSA szeptember 16-tól október 14-ig tartó, integrált PR- és CSR-kampányának célja, hogy a forró nyár után segítséget adjanak azoknak, akik úgy döntöttek, hogy belekóstolnának az edzőtermi edzések világába vagy hosszú kihagyás után visszatérnének ebbe a közegbe, de nem tudják, hogyan tegyék meg újra az első lépéseket. Teszik mindezt egy rendhagyó, jótékony kezdeményezéssel kiegészülve, illetve szakembereink és márkanagyköveteink bevonásával, akik mind a gyakorlatok, mind az edzéshez hasznos étrend-kiegészítők tekintetében nyújtanak segítséget.

Karitatív kezdeményezésük lényege, hogy a fent említett kampányidőszak teljes ideje alatt, bármely Fitness5 edzőteremben (összesen 17 db van az országban) eltöltött edzéssel bárki 30 forinttal járulhat hozzá az adománygyűjtésükhöz. Az így összegyűjtött összeget pedig 100%-ban a Bátor Tábor javára ajánlják fel.

A videó a BioTechUSA támogatásával készült.

Olvasói sztorik