Szerda délelőtt használta ki a világbajnoknő a ritka alkalmat – se edzés, se verseny, se pihenés – és ha már ideje engedte, egyszerre több bejelentéssel is élt. Egyfelől az asztalon, ami mögött helyet foglalt a férj, Shane Tusup (Katinka jobbján) és a Biotech USA ügyvezető igazgatója, Lévai Bálint (a kép jobb szélén) is, ott figyelt az egyik apropó, a Hosszú Katinka és a magyar cég által közösen megálmodott új Iron Series termékvonal, az Iron Meal névre hallgató fehérje és a hozzá tartozó Iron shaker.
Az úszónő elmondta, a táplálékkiegészítő kifejlesztésekor ő volt a “kísérleti nyúl”. Olyan terméket alkottak, amely akár fogyókúrázóknak egy-egy étkezés helyettesítésére is alkalmas, de professzionális összetevői miatt sportolóknak, fejlődésben lévő fiataloknak a leadott extra energia visszapótlására is ajánlott.
A másik, a fehérjeporral kézen fogva futó apropó “A magyar Iron Lady” című motivációs könyv második része. Hogy mi lesz a címe ne kérdezzék, mert Katinka még nem árulta el. Ellenben onnan folytatódik, ahol az előző véget ért, azaz tartalmilag a barcelonai és az idei kazanyi világbajnokság közötti két esztendővel. Ezek után nyilvánvaló, lesz itt még harmadik rész is.
Az üzletasszonynak sem utolsó Hosszú mindkét terméket november 16-tól, egy országos, 20 állomásból álló, “The Iron Series Tour” road show keretén belül mutatja be a nagyközönség számára.
Katinka úgy fogalmazott: “A rajongóim, az érdeklődők által október 15., 24 óráig megszavazható helyszínekre azokat az Iron hölgyeket, urakat, fiúkat és lányokat várom, akik mernek nagyot álmodni, szeretnék elérni a céljaikat, és ezért hozzám hasonlóan készek keményen megdolgozni!”
Merthogy elmondása szerint a magyarok többsége ilyen, ezért mi vagyunk az “Iron Nation”.