Az Apple az új iPhone XS és XS Max csúcsmobilokkal továbbra erősen kívánja tartani pozícióját a csúcskategóriás szegmensben, mindeközben az olcsóbb XR-rel és a régi modellek csökkentett árával még nagyobb szeletet szeretnének kihasítani az ázsiai piacból, ahol egyre dominánsabbak az olcsóbb mobilokkal hódító helyi gyártók.
Az Apple-vezér Tim Cook a Nikkei-nek beszélt arról, mi vezérelte az árstratégiájukat, és miért kerülnek az új almás mobilok annyiba, amennyibe.
„Mindenkit ki akarunk szolgálni. Tisztában vagyunk azzal, hogy széles skálán mozognak a vásárlók igényei, és hogy széles skálán mozog az is, mennyit fizetnének.
Mindig is úgy gondoltuk, hogy ha sok innovációt és értéket kínálsz, lesz egy olyan réteg, akik fizetni akarnak érte.
Számunkra ez egy eléggé nagy csoportot jelent. Az iPhone-ok jelentősebb szerepet töltenek be az emberek életében, mint 2007-ben.” – mondta Cook a lapnak.
Az idei almás mobilokat ezen cikkünkben mutattuk be: