A Samsung Galaxy Note 7 kálváriája mindenki előtt ismert, aki nem egy tejeskannában élt eddig, de azért gyorsan összefoglaljuk az eddigieket:
- Inkább ne kapcsoljuk be
- De a cserekészülékek sem jobbak
- Nem engedik fel az amerikai repülőkre a Note 7-et
- Leállítják a gyártósort
- Miközben senki nem tudja, mi a baj
- És még a szolgáltatók is nyírják a Note 7-et.
Habár a Samsung eddig is korrektül végezte a kármentést, most egy bocsánatkérő levelet tett közzé, ami így szól:
“Az értékes vevőinknek,
Mi itt a Samsungnál olyan innovációkon dolgozunk, melyek áttörést jelentő technológiákat jelentenek, és gazdagítják az emberek életét. Küldetésünk egyik fontos célja, hogy kategóriájában a legjobbat biztosítsuk biztonságban, és minőségben.
Bár a Galaxy Note 7 nem lett általánosan kapható Európában, a vásárlók kisebb számú csoportja így is érintett. Azokon az ügyfeleken keresztül, akik az előrendelési szakaszban kapták meg az eszközt, felismertük, hogy nem váltotta be a várakozásokat, illetve nem felelt meg a mi magas elvárásainknak sem. Ezt valóban nagyon sajnáljuk.
Komolyan vesszük a felelősségünket, a biztonságot és a minőséget. Együttműködve a kormányzati szervekkel és az ipari partnerekkel, világszerte megelőző lépéseket teszünk. “
A továbbiakban a Wall Street Journal egy egész oldalát elfoglaló levél kitér arra, hogy leállították a termelést, és azon vannak, hogy az összes kiszállított Note 7 visszajusson hozzájuk, illetve türelmet kérnek a cserét illetően azoktól, akik érintettek az eseményben. A koreai cég leírja azt is, hogy gőzerővel dolgoznak a hiba feltárásán, és független szakértőket is bevonnak, hogy hardveres és szoftveres oldalról, sőt, még a gyártási folyamatok terén is vizsgálódjanak. Ígérik, hogy amint van eredmény, megosztják azt a nagyközönséggel.
Az összes európai munkatársunk nevében igazán sajnáljuk, és hálásak vagyunk a folyamatos támogatásért. Hallgatni fogunk rátok, tanulunk a mostani eseményből, és olyan módon járunk el, hogy visszanyerjük a bizalmat
– írja a Samsung a levél végén, ahol azt is megjegyzi, hogy igen komoly örökséggel rendelkezik a cég, és megmutatták, tudnak tanulni a hibáikból, így annak ellenére, hogy az innováció és következő generációs fogyasztói technológiák megalkotása a feladat, a biztonság marad a legfontosabb.