Mobil

Nyílt levélben, és újsághirdetésben kér bocsánatot a Samsung

Bűnbánó levelet írt a Samsung, amiben mindent megköszönnek, és még annál is több dolgot sajnálnak.

A Samsung Galaxy Note 7 kálváriája mindenki előtt ismert, aki nem egy tejeskannában élt eddig, de azért gyorsan összefoglaljuk az eddigieket:

Habár a Samsung eddig is korrektül végezte a kármentést, most egy bocsánatkérő levelet tett közzé, ami így szól:

Az értékes vevőinknek, 

Mi itt a Samsungnál olyan innovációkon dolgozunk, melyek áttörést jelentő technológiákat jelentenek, és gazdagítják az emberek életét. Küldetésünk egyik fontos célja, hogy kategóriájában a legjobbat biztosítsuk biztonságban, és minőségben. 
Legutóbb azonban nem tudtunk megfelelni az ígéreteinknek.
Bár a Galaxy Note 7 nem lett általánosan kapható Európában, a vásárlók kisebb számú csoportja így is érintett. Azokon az ügyfeleken keresztül, akik az előrendelési szakaszban kapták meg az eszközt, felismertük, hogy nem váltotta be a várakozásokat, illetve nem felelt meg a mi magas elvárásainknak sem. Ezt valóban nagyon sajnáljuk.
Komolyan vesszük a felelősségünket, a biztonságot és a minőséget. Együttműködve a kormányzati szervekkel és az ipari partnerekkel, világszerte megelőző lépéseket teszünk. “

samsung-bocsi

A továbbiakban a Wall Street Journal egy egész oldalát elfoglaló levél kitér arra, hogy leállították a termelést, és azon vannak, hogy az összes kiszállított Note 7 visszajusson hozzájuk, illetve türelmet kérnek a cserét illetően azoktól, akik érintettek az eseményben. A koreai cég leírja azt is, hogy gőzerővel dolgoznak a hiba feltárásán, és független szakértőket is bevonnak, hogy hardveres és szoftveres oldalról, sőt, még a gyártási folyamatok terén is vizsgálódjanak. Ígérik, hogy amint van eredmény, megosztják azt a nagyközönséggel.

Az összes európai munkatársunk nevében igazán sajnáljuk, és hálásak vagyunk a folyamatos támogatásért. Hallgatni fogunk rátok, tanulunk a mostani eseményből, és olyan módon járunk el, hogy visszanyerjük a bizalmat

– írja a Samsung a levél végén, ahol azt is megjegyzi, hogy igen komoly örökséggel rendelkezik a cég, és megmutatták, tudnak tanulni a hibáikból, így annak ellenére, hogy az innováció és következő generációs fogyasztói technológiák megalkotása a feladat, a biztonság marad a legfontosabb.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik