Média

Sándor Imre PR-díj 2015
Lezárult a Magyar Public Relations Szövetség 2015-ös Sándor Imre PR-díj pályázatára érkezett projektek értékelése. A zsűri döntése szerint összesen 20 projekt került shortlistre hírnévmenedzsment és kommunikációs kampány kategóriában.
2015. 12. 02. 09:29
Különös rituálék
Kannibalizmus, vérfertőzés, voodoo – december 3-ától a DoQ górcső alá veszi az emberi természet sötét oldalát és az ismeretlen kultúrák legbizarrabb szokásait a Különös rituálék című új sorozatában.
2015. 12. 01. 10:13
doq
Coca-Cola Karácsonyi Karaván
A Coca-Cola Karácsonyi Karaván idén ismét országos túrára indul, ráadásul a Coca-Cola Pop-up Store-ral a fedélzetén. A helyszíneken a karaván látogatásának idejére kinyitó boltban mindenki kedvére találhat ikonikus Coca-Cola tárgyakat akár karácsonyi ajándéknak is. A legendás Mikulás és segítői pedig nemcsak vidámabbá teszik az ünnepi készülődést, hanem a Magyar Vöröskereszt önkénteseivel együtt segítséget nyújtanak a nélkülözőknek is.
2015. 12. 01. 06:55
bkv-metro(210x140)(1).jpg (deák tér, metró, bkv, utas)
Reagált a Metropol napilap kiadója a Népszabadság cikkére , amely azt állította, hogy ki akarják szorítani Simicska Lajos ingyenes újságját a BKV területéről. A kiadó több elemében is pontosította az állításokat.
2015. 11. 30. 13:40
bkv
telefon
A hűségidős díjszabás-emelési lehetőségek csökkenése, a nem újratöltött feltöltőkártyán megmaradt pénz visszautalása, az ÁSZF-ben visszakereshető akciós feltételek, a ráutaló magatartás pontosabb meghatározása, évi egyszeri ingyenes példány a szerződésből, a nem írásban megkötött előfizetés esetén is, könnyebb felmondás jogszerűtlenül kivett műsorcsatorna miatt, több védelem a kkv-knak.
2015. 11. 30. 12:52
nosalty-mit hogyan
A népszerű gasztrosite elindította gyakori kérdések és válaszok oldalát, a „Mit hogyan?”-t. Az új oldal közösségépítő szándékkal született, hogy a NoSalty felhasználói önálló teret kapva megoldásokkal, tippekkel és ötletekkel segíthessék egymást gasztronómia- és életmódtémákban.
2015. 11. 30. 12:14
A Juventus Rádiót megvásárló, majd azt nemrégiben Sláger FM-re átmárkázó Tematic Media Group médiacég ügyvezetője egy interjúban azt mondta, hogy megdupláznák a rádióhallgatottságot, egyébként a TV2 komolyan vehető ajánlatot nem tett a tévés portfóliójuk megvásárlására. De mintha nem zárkóznának el semmitől.
2015. 11. 30. 11:27
tv2
A legújabb Globális Marketing Index (GMI) alapján folytatódott a globális marketingaktivitás növekedése novemberben, amit főleg az európai piacok hajtottak. A médiaköltések terén a digitális és a mobil területek a hagyományos média rovására növekednek.
2015. 11. 30. 10:22
Olvasói sztorik